Sista veckan

Sitter här och funderar på vad som egentligen kommer att ske i höst. Har som vanligt tagit på mig mer än vad mina 24 timmar kommer räcka till. Jobb 40% de är ju lungan, plugg ev 175%, också intressant vet inte ens om man får plugga så mycket. Plus en stor dos av fotboll och naturligtvis ett socialt liv där någonstans mitt i.

Men de ska nog lösa sig. I övrigt då. Jannike fyller på fredag, och jag har blivit involverad i bakning, bakning och åter bakning. Men även provsmakning så helt bitter kan jag itne vara. Men firande både fredag och lördag så de blir nog nice kan man tro..

Mer då, jobbet börjar på måndag, äntligen faktiskt.. börjar bli lite långdraget med alla ledighet men så är det ju. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan som man ofta kan tro.

Idag är de fotbollsträning som gäller. Har känt mig oerhört het sista tiden, eller iaf på träningen igår. Börjar närma mig både form och vikten som var när jag var sjutton. Tror nästan jag är nere på 82 kilo och det va många, många år sedan.

Har även börjat twittra. Så följ mig mer där om ni är intresserade. tobbekarlsson85 tror jag namnet var.. Så typ gör det om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback