Sista dagen

Min första semester sen daxdoor 2005 börjar närma sig sitt slut. Eller semester och semester, har varit rätt mycket ändå samt att jag faktiskt har varit arbetssökande i sommar, börjar ju nya jobbet (som är exakt samma som de jag hade i våras) imorgon igen.

Ska bli skönt att komma igång med denna hektiska höst. 0-0 mot Boxholm va ju väldigt tråkigt, men tydligen går det inte att vinna när man viker ned sig totalt i 60 minuter. Ungefär så. Men borde ha avgjort sista halvtimmen då vi faktiskt gör bland de bästa iår. Men så är det, 11 upp till Södra och 5 till Kisa känns tungt.

Har firat älsklingen nu i dagarna tre. Tårta, cupcakes ja jag vet inte allt jag stoppat i mig med för mycket socker i. Men gott har det varit och trevligt så klart.

Kul att Pool och Arsenal tappar poäng, utan att ha sympati för något lag egentligen så har jag osympatier (är det ens ett ord?) mot ett par, och framförallt dessa två.

Har börjar få lite sympatier för Tottenham faktiskt. Gillar deras sätt att spela fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0