Ny titel. dags för uppvaknande

Ja, som om vi AIKare inte skulle vara nöjda så var det väll lika bra att ta en titel till. Njuter i fulla drag och jävligt skönt att en tveksamt domslut går emot IFK Stolpfusk. Såg inte matchen då jag var på besök hos älsklingens faster men njöt i fulla drag nu i efterhand när jag sett bilderna. Möcket bra helt enkelt..

I övrigt. Handbollen över, eller jag inte fullt ut men i stort sett. Klara för tvåan även nästa år och då får man göra ett nytt försök för en ordinarie plats, eller något. Får se hur det blir har inte bestämt mig fullt ut inför nästa år ännu.. Satsar mer på sporten som alla utom SFF anser ska spelas på gräsplaner (och IF Konstgräsfusk i Borås också förstås).

Ska bli kul.. Ny säsong och division fyra lockar faktiskt, kan bli redigt kul då det känns som att laget börjar styra upp sig, dock har inte heller denna ledartrojka insett min storhet som forward men man kan ju alltid fortsätta hoppas..

För övrigt ska jag försöka uppdatera lite mer här då HF bloggen läggs ned, kanske får lite mer tid till det. Och nu när fotbollen börjar blir det kanske lite roligare.. Hovmantorp GOIF heter klubben om ni vill följa oss lite närmare. Dock ligga död hemsida som Malmköpings bygg och bingo förening, eller va de fel namn kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är tillbaka :)

2010-03-07 @ 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0