Fullspäckat schema

Praktik var det ja. Full fart varje dag med att lära elever hur viktigt det är att idrotta, inte alltför lätt men det är ju det man ska ägna resten av sitt liv åt. Eller iaf fram till pension, närmar sig ju med stormsteg.

Jag vet att det inte kommer bli sämre men jag vet även att det inte var bättre men ändå måste jag damma av det uttryck jag anser är det mest utnötta och miserabla genom alla tider, "det var bättre förr"

Melodifestivalen dårå. Saknar Ljunken och grabbarna hemma nu när det börjar dra ihop sig. Det sämsta någonsin brukar vi säga men tycker faktiskt det är bättre iår än på länge. Vet dock inte vem som ska vinna, skulle gärna hålla ett finger på han pojken i regnet, vet inte om Europa gillar regn men det blir säkert bra. Annars vetifan. Jöback? Är han känd utanför svea rike? Ja känd på riktigt.

Kan man skicka en schlager tant igen. Varken Jessica eller Pernilla är ju bra men visst. Eller ett gäng Sarek kopior födda 91. Ja ni hör hur bra de är..

Har även hunnit med och träna idag. Kändes bra. Knät är inte bra men funkar dugligt för fotboll, dock så känner jag mig som ett sjustjärningt rixmongo varje gång jag försöker mig på handboll. Jävligt het som forward idag, tror jag baljade typ 6-7 och det borde räcka för att öppna ögonen på tränarna tyckar man.. Men förmodligen inte.

Ska nog dra mig mot sängen nu, börjar bli PRO varning med säng tidigt varenda dag, eller så har man helt plötsligt mognat och blivit vuxen.. Buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0