Idag klankar jag ned på pensionärer

Jag brukar inte skriva så ofta men ibland när ilskan eller helt enkelt en av mina största hobbies dyker upp i omgivningen så kan jag inte hålla mig härifrån. Pensionärer. Ja jag vet inte vad jag ska säga.. Idag har vi blivit hotade att bli ikastade i vattnet i simhallen om vi inte slutade med våran undervisning. Att dessa människor är så infernalt korkade och irriterande att i ett läge när det är undervisning för dem som någon gång om några år skall undervisa de som skall bli Sveriges framtid och ta hand om just pensionärerna. Att hota en undervisande lärare att bli ikastad i vattnet för att det sker vattengympa, med låg musik, betoning på låg är fan pajas aktigt. Att dessutom stå och bussvissla peka finger och skrika åt oss som är med är nästan lika lågt som glocalnet.. Dålig poäng men ja.. Jag vet elever i lågstadiet som är mer mogna än dessa "fina" herrar på 70+.. Fy fan för dem.. Bara för att dem i 10 minuter måste lyssna på musik som inte är Owe Thörnqvist eller Hasse Kvinnaböske betyder det inte att de måste bete sig som riktigt odugliga människor.. Annars så är det bra..

Kommentarer
Postat av: Amalia

Det finns INGET värre än gnälliga gummor och gubbar som tror att alla vi yngre finns till endast för att göra livet surt för dem. Stackars dom säger jag bara som inte verkar ha något dugligare för sig om dagarna!

2009-10-20 @ 15:51:25
URL: http://insideconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0