Fredagsfestivalen

Allkårsveckan är i full gång.. Fredagsfestivalen igår och idag så var det dags för volleyboll. Rätt hyfsade artister igår såg iofs bara Krunegård men namnen såg bra ut och framförallt var ölen billig.. Kalle och hans bror hängde på till festivalen och de va grabbar som drack i öl i ett jävla tempo..



Här är dock gårdagens höjdare.. kebabvagnen hade riktig kebab vilket jag var hur otroligt lyrisk över som helst.. Fy fan va gott det var med riktig kebab. Fattar inte hur jag kunnat missa att kebabvagnen faktiskt har riktig kebab. Dagens bästa från gårdagen.

Idag var det volleyboll.. Gick sådär.. Som vanligt när jag förlorar är jag bortdömd. Har aldrig förlorat utan att det varit domarskandal och så var det även denna gången. Inte samma klass som hosjö open men nu har man iaf rört en volleyboll innan södermanlands hetaste turnering.

Nu blir det fotboll Hovmantorp - Hinneryd i elitfyran. Säker etta hoppas jag. Har iaf dragit in den på nordicbet. Några öl på sidan blir det också.. Möcket bra som en gammal värmländsk legend skulle säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0