En trevlig lördag

Vilken lysande dag. Var längesedan en dag gick så bra rakt igenom och hade grymt trevligt med alla umgängen under hela dagen.

Till en början..

Biffen och Jensa kom förbi och vi kommer denna vecka dra in 13 rätt är jag övertygad om. De här lördagsförmiddagarna är förbannat trevliga ett mycket bra inslag i min vardag måste jag säga. En kopp kaffe lite fotbolls tjat, detta är en mycket trevlig idé måste jag säga..

Sen volleyboll som jag skrev om förra inlägget



Tyvärr var ju inte resultatet topp men skit samma vi hade kul iaf..

Sen ut och se Hovmantorp - Hinneryd. Seger 6-3 till Hovet vilka jag eventuellt ska spela med nästa år. Imponerande att de sköt i krysset så ofta som dom gjorde faktiskt.. Spelar en trevlig fotboll.. Hinneryd hade även kronobergs bästa målvakt på mittfältet enligt en supporter som enligt starka källor intagit lite abcint under matchen på läktaren..

För att sedan gå till kvällen. Handbollsfolk och trevligt snack, musik, fotboll och jag allt möjligt tjat. De här gillade jag verkligen kul med lite variation på människor under dagen.

Sen ner till festivalen och en avslutning med riktig kebab då blev jag återigen glad.  Kebaben är sjukt god är man är lagom onykter ja den smakar underbart annars också men igår var det nog de godaste jag kunnat få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0