Äntligen är denna vecka över..

Nu efter många om och men så är vi framme vid en ledig helg. Hela veckan har bestått av träning och skola och inte en ledig kväll har funnits.. Nu ska det iaf bli skönt med en helledig kväll imorgon för återhämtning eller iaf att ta det riktigt jävla lugnt.

Först och främst är helvetshajken över. Så jävla skönt att ha skiten gjord och cykla fem mil var inte min grej.. Eller 6.5 är det nog allt som allt. Har något förbannat ont i röven iaf.. Några få reflektioner kring detta:

  • Vindskydd är ett bra skydd men det skyddar inte mot halsont som jag ådragit mig.
  • Tortellini är rätt så gått faktiskt lite sås så borde det funka.
  • Ingen toa är något jag aldrig kommer kunna hantera. Magen mår inte bra nu på grund av den skiten.
  • Våra lärare är nog de två personerna jag gillar minst för tillfället.
  • Nästa gång.. Förhoppningsvis blir det ingen nästa gång ska jag ha en skön sadel och växlar på cykeln
  • Jag skiter fullständigt i arkimedes skruv.
Finns mkt mer men de får duga..

Match med VT idag iaf.. Seger 3-2 borta mot urshult. Fick pris som matchens spelare och det är ju gött men borde gjort fem mål så nöjd är jag absolut inte.. Satta tre-tvåan iaf så något är ju nice med det men ja.. Seger är ju skönt men kroppan mår som en gammal kines med ryggskott..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0