Nya FM är fan värre än tidigare

Har alltid varit cm och fm fantast men det senaste fm är fan de svåraste spelet hittills. Ändrar och donar med taktiken värvar spelar men får de fan aldrig att funka. Tänkte att det skulle funka med ett topplag liksom de går inte att misslyckas men tydligen gick det.. Eller så kanske int Milan är topplag längre..

Hur som haver så bojkottar jag midsommar.. Inte en öl igår och inte en tanke på att umgås utan bara lungan hemma.. Som Allgurin sa "du börjar bli gammal" och så är nog fan fallet..

Idag har jag iaf tränat vilket jag även gjort alla andra dagar denna vecka.. Fick sällskap av coachkollega/agent/fotograf/personliga tränare ja de finns fler namn på mr Wensby. Hur som haver känns det hur mkt starkare man blir för varje träning vilket är en otroligt skön känsla iaf..

Älsklingen jobbar och kommer väll hem om en timme kanske.. har fixat nya wallander som kom med aftonbladet idag.. Alltså riktiga Wallander och ingen jävla kopia som de nya odugliga är.. göttans

Nu blir de åter till Milan och fm tills älsklingen kommit hem iaf.. Har precis fixat hennes matlåda till morgondagen så förhoppningsvis blir hon glad på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0