Ny dag nya bekymmer

Ytterliggare en hektiskt dag i mitt för tillfället överstressiga liv. Skulle gärna få tid att sitta ned och ta igen mig men så här är väll livet sen när man ska ut och jobba.

Dock är jag nöjd med min res i friidrotten idag. Slängde iväg ett spjut upp mot 50 meter och skuttade rätt bra i tre steg. Kroppen känns otroligt bra..

Sen träning. Även detta gick förvånansvärt bra. Har nog inte varit så grundtränad som jag är för tillfället på många år.




Riktigt nice mat idag igen. Kycklinggryta med en bas av keldas thaisoppa med kyckling och annanas och ris till. Enkelt och smakrikt.. Möcket nöjd är jag

Imorgon examination i bollidrott ska hålla lite passningsövningar i idrott vilket ja.. Känns som ganska ondöigtoch tråkigt men jag ska göra skiten iaf och förhoppningsvis så klarar man det utan problem..

Annars är det sista rycket. bara typ två dagar kvar nu innan skolan tar uppehåll och jobbet tar över. Ska bli skönt med lite pengar faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ab

Jag kanske joinar dig o Simpan över midsommar :D

2009-06-03 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0