ledighet = sjuk

Ja då va den här igen.. den klassiska ledighets sjukdomen. Har legat fem timmar i sängen efter examens firandet i kyrkan och akropolis och mått allmänt kasst. Värk i leder och hosta tillsammans med den tidigare förkylningen och hals onda..

Men men det kommer alltid när man slappnar av och allt är inne och man är klar.

Ikväll blir det iaf lite förfest med Jannikes klasskompisar eller föredetta för i detta nu har hon inga.. haha.. de har jag..

Annars var examens firandet fint. Kyrkan var väldigt vacker det ända som kanske inte var fulländat för en tråkig proffesor som av någon anledningen fick prata. Tyckte det var bra i övrigt och trevligt med kyrkobesök..

Bilder kommer nog upp på Jannikes blogg lite senare så kolla där om ni vill se lite därifrån..

Nu ska jag fixa mig eller byta om är det väll rättare sagt sen ska väll ölen se till att jag mår bättre.. Sen imorgon resa uppåt i landet för min veckas semester under denna sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0