I Malmköping var allt sig likt

Eller? Hade hänt otroligt mkt och snack var det om allt möjligt.. Skvaller till faktiska ändringar till exempel denna..



Här ser ni tempos nya entré. Ewa blev riktigt chokad när jag messade denna bild. Oj vad fint det var och vilken snackis. Behandlade denna frågan både tre och fyra gånger med olika människor..

Annars var det mesta. som vanligt. Fotbollen berör många som alltid även fast det känns tomt att gå till Idrottsplatsen och inte möta revisorn längre. En stor tomhet kändes det som och det var med vemod jag tog mig dit faktiskt.. Men var grymt kul att träna och blir mer och mer sugen på fotboll på riktig nivå, framförallt sen igår.. Sen är det ju alltid kul att brottas lite med eaz.

Annars så känner man sig gammal, att vara 24 och inte pappa är nu märkligt. Tycker var och varannan människa i orten lyckats blir gravid eller blivande far men det är ju även en del skvaller överallt som verkligen symboliserar orten.. Men man är ju inte bättre själv jag är precis lika nyfiken som alla andra när man kommer hem så..

Kul att vara hemma iaf.. Hann väll med det mesta även fast tiden som alltid är knapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0