Hemma i Köpingen

Min semester för detta år har precis startat. Den håller ungefär på tills på torsdag sen är det saker hela sommaren. Jag njuter verkligen av dessa få lediga dagar som jag faktiskt fått. Jag menar en hel veckas sommarledighet är ju ungefär vad man bör ha. Fast egentligen skulle jag ha börjat jobb idag om det inte varit för tandläkaren men men nu är jag hemma och ledig.

Gårdagen blev lagom, tennis med grabbarna och film med tjejerna så lite umgänge blev det iaf för första gången på nästan ett år om man ska vara ärlig. Det känns kanske inte som att det händer ofta nog men tiden är ju ett mighty mighty problem för en annan..

idag blir det nog lite fotbollsträning. Även om ajg inte tränar så går jag nog ned och kikar på det iaf så det är ju något att göra. Sen har väll morsan bjudit in halva släkten på olika dagar så det är ju roligt.. Eller nja men man får väll vara tvungen att ställa upp trots att jag ville ha semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0