Halva foten avsparkad

Idag har jag förstått varför det är helt jävla idiotiskt att spela i division sex. Ja naturligtvis är kvalitén sådär men av andra anledningar. Att bli ett namn i serien är fruktansvärt rent utsagt. Idag har jag två gånger om fått högerfoten halvt avsparkad. Först en tokkapning bakifrån för att att sedan i andra halvlek få en hel sula i en eftersläng över hela vaden. Förmodligen kommer det smaskiga bilder på detta senare..

Hur som haver så blev det 3-3 första halvlek hade jag två assist ja till båda målen vi gjorde detta halt som fan iom att högerbenet var helt dött.. Andra halvlek blev sådär.. efter andra kapningen blev det kyla tryck och vila sista kvarten.. Sådär lagom bittert.

Bara jätte bitter på detta.. De andra sitter och grillar och tar en öl jag ligger i soffan med en svullen hälsena/vad högläge med en chokladkaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0