Fan va skönt med ett jobb

Sitter och funderar på vad jag skulle göra om dagarna om inte mina dagar bestod av 9 timmars umgäng med sköna människor plus att slänga lite färg på en vägg lite då och då.. Helt underbart.. Har nog ett av de bästa sommarjobb som finns och framförallt så är det ute i solen vilket jag är väldigt nöjd med..

En tanke från dagen. Det finns länder som har dödstraff.. Det finns länder som vi skänker pengar till via bistånd som har dödstraff.. Pengarna till biståndet kommer så vitt jag vet ir skattebetalarnas fickor.. Om då staten i det landet som har dödstraff är de som verkställer och betalar för detta är vi då som skattebetalare de som då betalar för att en människa ska dödas.. tanken är nog en aning långsökt men i min värld kan det faktiskt på något skruvat sätt bli så.. Ni kan ju fundera på detta när ni någon gång dricker erat morgonkaffe..

I övrigt.. Så jobbar jag och så tränar jag och så sover jag.. Ja så ser ungefär alla dagar i veckan ut och jag trivs. Ibland är en uppstyrd vardag underbar. Synd bara att man springer om varandra i dörren och aldrig träffar den man bor med men det blir bättre framåt hösten och framförallt om två tre veckor när jag kan styra träningen själv..

AC milan går framåt nu.. Har styrt upp det riktigt bra.. Guld är målsättning för nästa säsong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0