Jag vill bli frisk

Hamnade i tisdags i någon form av feber koma som gav upp dagen efter.. Febern alltså.. Nu är det bara en otroligt öm hals och rinnande näsa. Det var länge sedan jag var sjuk på riktigt. Det är fan inge kul alls. Tror senast jag var sängliggande på riktigt var i julas. Men nu är det alltså dags igen..

Trots sjukdom så gick jag bredvid på sivans i onsdags. För er som inte vet vad det är så ska jag beskriva det lite kort. Sivans är en studentpub som studenter driver idielt(vetifan hur de stavas).. Varje nation har två från sin styrelse som sitter i sivans styrelsen och som har ansvar för alla pubkvällar och arrangemang som är på Sivans. Som det ser ut nu ska jag in i den styrelsen till våren. Och i onsdags var första kvällen bredvid och jag var riktigt risig men de gick bra ändå..

Imorgon blir det Köpenhamn. En miniweekend där vi bara ska umgås med varandra och njuta av att inte vara i Växjö. Ska bli otroligt skönt. Komma iväg.. bara jag blir lite piggare..

Att AIK förlorade mot Växjö var enbart domarskandal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ideelt

2008-09-20 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0