Detta förbannade internet

Sitter här med en dator som man ibland vill kasta genom fönstret. Får inte det trådlösa att fungera och håller stumtals på att lacka totalt och döda min stackars dator. Dock har jag fått ett nytt databord jag är ruskigt glad över.. Helt lyrisk. Där sitte rjag nu och filosoferar efter en väldigt tung träning. Jag som trodde jag var tränad var tydligen inte det och kroppen värker.. Blir lite mackor och sen i sängen.. men jag är jätte nöjd med ikea besöket och framförallt databordet..

Handboll igår.. Eller vad det nu var.. Mötte Högsby som såg ut som Vinslöv till utseende och människomässigt men handbollsmässigt var dom som IF Rune som jag en gång mötte med guif och vann med 23-0 mot.. Bara seger med 50-10 och det hade kunnat bli mer. Tror jag gjorde nio och borde kanske gjort några till men var lite osjälvisk i vissa lägen..

Idag träning som sagt. Måste säga att Andreas tar hem dagens TP.. Mycket stark när han stod på mittplan och diskuterade kombinationer måste jag säga.. Nästa så att jag blev avundsjuk över hans tränings effektivitet..

Imorgon norrlands grejer religions grejer för att avsluta med träning.. Livad dag jag lovar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0