Äntligen är denna helg till ända

Jag tänker mig tillbaka ända till de året jag spelade i P-15. Det var hektiskt. jag vågar påstå att detta år kan ha förstört min kropp totalt fram till nu. Utan det osanna året hade min kropp hållt och jag hade kunnat spela fotboll på en högre nivå. Men så blev det inte. Jag har inte sen dess kunnat träna och spela så mkt jag velat förrän efter denna sommar. Nu har jag dock hamnat i ett vägskäl. Denna helg har jag spelat två a-lags matcher med ca 20 minuters speltid i båda plus en cup med u-laget. Så nästa två hela matcher på tre dagar med uppvärmning till detta. Risken finns att kroppen går in i väggen igen som Jörgen Brink. Hoppas jag klarar det iaf..

Dag 1: Lågan hemma.. Två straffmål och jag är helnöjd med mitt försvars arbete och det jag presterar framåt.. Fick gå in om mittnio vilket var lite ovant men är helt klart nöjd..

Dag 2: U-laget och ja det var u men ett jävla gött gäng. Helt klart positivt överraskad över många spelar dock var min egen insats under all kritik. Tung i benen och svårt att tända till. Satte kanske 10-12 under 3 20 minuters matcher vilket bör vara okej men ändå inte nöjd..

Dag 3: Sliten ont i en tumme som fan efter en förmodad stukning under lördagen. Spelade typ 20 inget större hot framåt dock lyckades jag med en snygg assist och ett straffmål så bättre än inget..

Summa summarum. Helgens prestation stod Holger och Becke för måste jag säga.. genom att bara säga ja till lördagens turnering och bita ihop hela. Helt underbart..



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejhopp! Du verkar ju iaf slippa att försöka få dina lagkamrater ställa upp och jobba på diverse lagarbeten nu förtiden. :) Seriefinal för Dunkers damlag på söndag! Håll din friska tumme!

2008-09-17 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0