Världsreligionerna

Ny kurs start idag.. Läser just nu om världsreligionerna. Detta kan kanske låta intressant och det är intressant även fast vi ska läsa koranen och ja i stort sett hela skiten.. Trodde att bibeln var nog men nu så blir det koranen istället..

Torsk med a-laget.. Spelade kanske 10 minuter och under dessa tror jag vi vann med typ 5-1 eller något. Sen va det någon pajjas som drog sönder min tröja och fick byta. Ledning 19-15 vid mitt uttåg blev till slut torsk 21-22 eller något liknande. Ganska intressant match där båda lagen var dåliga. Alldeles för mkt spel centralt i banan och mycket nonchalanta och klantiga avslut. Men men.. De kommer fler matcher och personligen är jag nöjd med speltid. Mycket trevligt med Wensby bredvid sig på bänken. Saknade inte mina vanliga vänner så mycket denna gång..

Sitter i funderingar kring fotbollen till nästa år.. Tror inte det blir något alls eller möjligtvis VT nästa år igen.. Nu när jag blev forwards så lockar det betydligt mer. Och om det värvas lite och sparkas lite kanske nästa år blir betydligt roligare. Om det blir något lutar det just nu åt VT.. VIll ju vinna skytteligan på fotbollsnack..

Macgyver sittning stundar också.. Den 18:e smäller det.. Ska bli riktigt kul.. Äntligen ska den bli genomförd. Hoppas på ett succe arrangemang..

Torsdag så blir det färd hemåt. Ska bli skönt att koppla bort allting här nere. Har varit lite väl mkt sista tiden som jag bara vill komma ifrån..Ska bli riktigt riktigt skönt..

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för senast =)

2008-10-12 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0