Intressant inlägg

Hittade en artikel i någon lokal tidning angående Rikard Norling.. ganska kul..

Länken hittar ni här

Match med VT idag tyvärr är det inte något höjdar väder.. Dock börjar jag bli spelsugen.. Ska bli kul att se vart man hamnar idag.. Gjorde som sagt sista 30 som ensam mb i 3-4-3 och det kanske är något som det satsas vidare med.. Vi får se.. Ingen aning om vilka vi möter men jag känner på mig att vi är ett riktigt bra hemmalag typ..

Bajenbladet är kul.. Eftergårdagen hittar jag fyra artiklar angående SV cupen.. Tre stycken om skandalen på Södertälje fobollsarena.. Säger inget om det bra att det tas upp med herregud i rimliga proportioner.. Sen är det en artikel om att Prahl inte åkte med Trelleborg.. Men hallå.. Spelades det inte fotboll också.. Har för mig att i sportbladet är det väll ändå Sport de ska skriva om.. Men vad vet jag.. Att Prahl skickar b-laget och drillar a-laget hemma inför Kalmar kanske säljer fler lösnummer än att göra en genomgång av de allsvenska lagens matcher som fotbollsupporters vill ha..

Våfflor är någonting som är otroligt underskattat..

Kul att Bissarna slog ut Gais.. Biss kanske äntligen har något riktigt bra på gång nere i Nyköping.. Vore kul om det var så.. Är en kul förening att lira mot och alltid trevliga matcher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0