Äntligen

Nu börjar jag friskna till lite grann.. Skapligt mycket piggare idag faktiskt.. Imorgon är det även hemmadebut i VT.. Ingen aning om vilka vi möter men det ska bli kul.. Får se hur mycket man orkar nu när man varit sjuk..

Chelski-Pool.. Såg första 30 somnade nästan.. Valde Micke Tornving och sedan Sverige pussas och kramas föra matchen.. Tyckte de va skit tråkig match.. Men jag kanske har tappat intrsset för att se fotboll på TV om det inte är AIK..

IFK Malmö borta i Svenska cupen.. Vore grymt gött om vi kunde ta det seriöst och gå långt i den.. Ger faktiskt europa plats..Och det här hoppas jag är en perfekt match för att få igång både spel och målskytte..

Pizza med min bakfulla älskling om en stund.. Va grymt länge sen jag åt pizza.. Och jag har inte bränt några pengar alls sen csn.. Riktigt stolt över mig själv.. Kanske på väg att bli en smålänning på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0