Promenad, sjukdom och allmän lycka

Först och främst måste jag meddela samtliga om den gyllene söndagen jag upplevt. Det är tradition att efter sivans jobb på lördagar få en rejäl efterfest. Det vill säga nationen bjuder på så mycket alkohol som personerna som jobbat kan dricka. I lördags va det således sivans jobb. Halv 4 dricks första ölen efter att vi lämnat sivans och min sista öl dracks vid klockan 20:00. Efter bland annat en promenad runt växjö sjön med pitstop för alkoholintag vid varannan parkbänk och diverse besök runt om på campus. Så alla ni som läser och inte engagerar er gör det.. En sån här efterfest är värd allt arbete..

Men jag ligger med en ganska grov förkylning nu.. Förmodligen på grund av denna promenad.. Men det får man kanske bjuda på..

Sitter och funderar på om jag ska hem över påsk.. Förmodligen blir det nog inte så.. SJ:s jävla överpriser är skandal aktiga.

Tror jag liver ett av de bästa liven man kan leva just nu.. Goda vänner, underbar flickvän och ett jävla gött handbollsgäng.. Kan inte bli bättre.. Livet leker.. Tycker alla ska ta chansen att se något annat än det man är van med.. En grym livserfarenhet..

Ser för övrigt min första elitseriematch i hockey idag.. Ganska intressant eftersom det är en av nationens största sporter..

Veckans hjäte: Rubin som vandrade runt sjön med mig.. Även Patrik var med men den nivån vi från styrelsen har satt är svår att överträffa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0