På väg mot Åhus

Ligger hemma i sängen och funderar på om ryggen mår bättre eller sämre än under en normal fotbollsäsong.. Förmodligen ungefär likadant och då är jag ju faktiskt spelduglig.. Ryggen som gjort ont under de senaste tre-fyra åren har gjort sig påmind igen.. Men får jag bara lite riktig försäsong ska nog fan ryggen kunna hålla nästa år hoppas jag..

Har spenderat typ hela helgen hittills hos Jannike film, mys och ja en massa annat.. riktigt trevligt..

Sivans jobb ikväll igen.. Och Lördags jobb på sivans innebär naturligtvis en jävla fest efteråt.. Laddad som fan inför detta. Dum supa fram tills 12 imorn.. Framförallt ser jag fram emot bastun. Är grymt bastusugen och de va fan inte igår man satt i en bastu..

Jag har faktiskt inte någon djuptanke alls att delge er för tillfället.. Ganska mentalt förstörd och tankarna rör sig inte överhuvudtaget för tillfället.. De kanske är bra för annars blir det ju en analys om hur myror bygger fågelholkar eller något sånt... Men ja..

Har dom inte god glass i Åhus?

Hopppas vi åker förbi flygplanet idag..

Hoppas Damberg har med Fuck Fackets avtal idag.. Vore intressant läsning..

Hoppas Becke är i samma skick i b-laget som vanligt idag..

Grattis till Damlaget upp i tvåan utan att tappa en poäng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0