Nytt utseende, mys till melodifestivalen och avgörande

Jannike har precis gjort klart mitt nya utseende på bloggen.. Alla gamla idoler och nuvarande också.. Framförallt är jag nöjd över att ha fått med Herman på sidan.. Inte alltid man lyckas med det.. Hehe.. Jag gillar den iaf.. Sen skiter jag väll i vad ni säger..

Ingen fest. en vit helg mestadels för att jag är sjuk.. Förkyld som fan och har typ legat inne siste dagarna för att idag piggna till.. Men ska se melodifestivalen för första gången för iår.. Besviken på mig själv faktiskt från att ha varit sånt otroligt fan till att nu missa allt.. Campus har för mycket att erbjuda jämfört med Köpingen.. men mys med Jannike och melodifestival inte helt fel det heller

Imorn avgörs det om det blir kval eller inte.. Måste bara bli en poäng.. Hoppas verkligen jag kan spela imorn.. Fick säga ifrån derbyt mot A-mo i fredags för förkylning så vill fan inet missa det här också..

Jag är riktigt nöjd med min nya design..

Men nu börjar det och jag ska tydligen köpa chips och dipp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0