Klänningen avgjorde

Helt underart att se.. Den klänningen kan inte annat än avgöra hela melodifestivalen.. En snabb genomgång av dagens deltagare

1: Charlotte... Helt underbart.. Låten sådär men alltså den klänningen och den mikrofonen.. Ta med Lena Ph:s stativ så vinner vi hela skiten..

2: Sibel.. Minns typ inget av den ganska tråkigt och kasst förmodligen

3: Rognedal.. Hahahahaha.. Ni som kommer ihåg Les fatal picards förra året. Va det dom vi värvat.. Vilka gollar.. hade vi skickat dom hade vi garanterat blivit utkastade för all framtid..

4: Bengtzing.. Klädvalet blev hennes fall.. Hyfsad låt men en artist som spelar på kvinnlighet kan inte klä sig så..

5: Sjögren.. Är han inte underbar.. Hans dans är ju bra för go.. Växer för varje gång man hör den..

6: Amy.. Smaklöst dåligt och ja inte ens åldern gav poäng.. som tur va

7: Sanna Nielsen.. svin kasst enligt mig men ni där ute verkade gilla det.. Fråga mig ine hur de gick till..

8: Nordman.. Tar gärna samma kamp som Bersa för något år sedan.. Fullständigt lysande och hade jag haft avgörandet i mina händer hade han varit i Belgrad.. Mest för att han förmodligen inte kan engelska..

9: Frida o nån mer.. Fick alldells för många poäng i min mening.. 6 st.. Bland det sämsta jag hört..

10: BWO.. Helt okej.. Men det underbaraste under hela finalen var att se Alexander Bard stå och se ut  som en ödla från Jurassic Park. Haha.. Han kan iaf göra en scen show..

Vi blir sjua i finalen och är bittra på alla länder som röstar på varandra.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0