Känns som söndag

Efter festande torsdag! och fredag så ligger man nu iu sängen och har en sån där dag som brukar vara en söndag. Ingen fotboll på tv dock vilket brukar vara det mest signifikativa för mina bakfylle dagar.. Men pizza har det iaf blivit..

En händelserik kväll igår faktiskt.. Allt bra att krascha med kundvagn till födelsedagsfest.. Tror även vi hann med att ringa på dörrar och springa.. På något sett känns det som att det var saker som man växt ifrån som hänt. Men hur som helst så har jag en kundvagn står precis innanför dörren..

Det laddas iaf till en tysklandsresa som går av stapeln på onsdag. Mucho trevligt.

Det är alltid intressant att se skillnader mellan mina bakfylle dagar och tjejens.. Hennes telefon ringer hela tiden och det skvallras. Min egen är i stort sett död hela söndagarna. Vilket är skönt.. har inte skvaller intresset..

Men nu blir de film och mys.. G som i gemenskap,..Med Magnus Uggla som tok bög.. Alltid lika bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0