Hur mår egentligen Gunde Svan?

En tanke som precis slog mig.. En riktig gammal hjälte som både varit tv kändis, skidkung och nu även en grymt bra ledare i skidlandslaget.. Undra hur nöjd han är med sitt liv.. Liksom han har gjort hur mkt som helst..

Intressant diskussion inan matchen i torsdags.. Hoppas Damberg har full koll på fack förbundet.. Eller kanske fuck förbundet för att ordleka otroligt dåligt. haha..

Fast fångarna på fortet kanske inte kan ses som att man gjort något egentligen.

trettio fest igår och idag är det dags för jobbar sittning. Ett par blå fula mjukis träningsoveralls byxor och norrlands fotbollströja. Kan bli jävla bra faktiskt med solglasögon och tofflor som bi del i utstyrseln. Kan nog verkligen göra succe.. Ska bli jävla kul hur som helst.. Första ölen redan knäckt.. Kan bli en tung kväll.. Sliten sen igår så det känns tvunget att ta en tidig återställare.

Men tillbaka till Gunde Svan.. Är han mest känd från tv eller skidspåret?

MIF premiär spelar idag också.. Intressant.. 4-3-3 alltså.. Kan nog krävas med tanke på motståndet.. Fast då mer i 4-5-1 form. Själv har jag fortfarande inte koll på vart, om eller hur jag ska spela fotboll iår..

Jag minns ju Gunde från spåret.. men hans tid på Fortet är nog kanske mer för de som är lite yngre..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0