Hemma i snöovädret

Ja jag sitter här hemma i köpingen och tittar ut.. Och vad ser man. Jo en massa snö som faller från himmelen.. Deprimerande.. hade tankar om att hösten var på väg.. Men men.. Ska nog ändå försöka ta mig ned till heden vid tolv och försöka njuta av fotbollen. Om det blir någon men det bör väll inte vara något problem

Till alla i Växjö.. Jag har nu äntligen fått äta riktigt kebab.. inte eran gyros skit.. haha..

Sista omgången av HF tipset också.. Orkar inte jaga folk så kom på den snillrika idén att alla får samma rad som dom hade första veckan så slipper jag engagera mig.. Bra idé och förhoppningsvis kommer jag stå som segrare till slut. Två poäng till godo på Wensby. Fast egentligen är vi lika.. gäller bara att jocke inte får över sex då är segern i hamn..

Jävlar va det snöar.

Måste nog plugga idag.. Den där jävla Lena Holmén.. Långa jobbiga uppgifter och måste läsa vilket ju inte alltid är sådär jätte kul..

Blev iaf en kväll i Krickos soffa igår.. Väldigt chokerande. Ungefär där man tillbringat flest kvällar i sitt vuxna liv. Samma mönster samma människor.. Det är faktiskt en grym trygghet att komma hem och se att allt är precis som vanligt.. Inte direkt oväntat..

Nej nu blir det frukost.. Funderar även på att ringa och väcka älsklingen som jobbat natten till idag.. Tror dock inte det skulle vara jätte populärt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0