Första gnaget fighten för iår

Betalde femtio balubas för att se matchen över webbtv.. Väldigt bra investering bra bild bra funktion.. Ett väldigt bra initiativ som jag hoppas att dom kör vidare på inför nästa försäsong. Men vad var det man fick se.. Ett AIK som faktiskt var oväntat bra.. Jag har iofs bara läst referat och sett målen tidigare men har fått känslan av att prestationerna inte varit på topp. jag blev iaf imponerad idag.

Apa däremot.. Säg inte många kreativa tankar alls.. Dock kan vi samtliga glädjas över Mattias Jonssons skada och den osäkerhet Pa Dembo stod för i målet. Riktigt glad över detta.

Örat: 3+ gjorde han ens en räddning. Dock väldigt säker

Jonsson 3+ Ser ut att vara på väg tillbaka till 2006 års form bra insats
Arne 2+ Varför varför varför gjorde vi oss av med Niclas Carlsson
Nisse 4+ Styr och ställer grymt stabil
Patrik K 3+ med bra framåt och stabil bakåt. Kan bli bra iår.

Anchen 3+ Gör mål kämpar bra. Ett bra nyförvärv
Dulee 1+ Sälj honom.. Kvittar vad han presterar på planen han kommer aldrig få bättre än detta av mig
Ortiz 4+ Missade karln en pass.. Jag är grymt imponerad
Tjerna 3+ Tjernkraft. På väg till Nordin status i gnaget

Lucas 2+ Löper.. Skapar dock inte så mycket allmänt ovän med bollen.
Ivan 5+ Totalt dominerande på plan. Har aldrig sett en bättre target i Allsvenskan

Mendes 4+ Har aldrig sett mendes så här bra.. Kanske hans rätta plats
CH 2+ Skapar ingenting förutom ett friläge där han vänder upp,
Bojan 3+ Spelar mycket hemåt men för det mest klokt. Bra förarbete till målet.

Ungefär så tycker jag det såg ut.. De som ska prestera gör det.. Synd att inte forwards gör mål bara

Nu blir det Hannibal och sen sängen.. Anländer hemma runt 16:40 imorn och då ska jag äta kebab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0