Mycket plugg.. Jag går väll lärarlinjen

Ja sista veckan har väll mestadels varit ett evigt pluggande. Tre examinationer pån tio dagar så man har haft fullt upp.. men bra resultat iaf på den ena grymt kul att få ett bra betyg. Det har man inte direkt varit bortskämd med i skolan under de sista åren man gick i skolan.: Men gutt som fan.. kanske blir så när det för en gångs skulle är något intressant.

Stort grattis till Benny och Madde också.. Även till Casper för den delen även han är ju en stor del av familjen.

Ett mycket lukrativt kontrakts förslag i fotboll här nere i Växjö nu också.. Ska ta mig en stadig funderare kring hur det blir och ta en titt på hur MIF resonerar. Har ju inte hört något så jag förmodar att intresset är i stort sett obefintligt för tillfället så det kanske kan bli en forwards karriär som slutar med att skjuta upp Öster i allsvenskan om några år igen.. Eller bara lite lätt motion i division sex..

Sekreterare i norrlands nation och på något sätt även invaldi festkommitén i HF:s a-lag.. Är man för engegerade eller helt enkelt för dum för att säga ifrån..

Karlshamn borta. Tur att jag rakat skallen så att jag kan hjälpa Moberg om han blir rädd nu igen.. Känns skönt att ha gjort det för hans skull :P

Skadeläget just nu: Tro det eller ej alla Malmköpingsbor.. Jag har helt plötsligt blivit skadebenägen det har väll aldrig hänt förut.. Överansträngde muskel festen i samtliga senor i biceps tror jag läkaren sa plus ett kasst ledband i vänster armbåge..

Ny kurs på måndag.. Historia.. Fan va kul de ska bli nya klasspolare.. Nya roligare kursuppgifter hoppas jag och framför allt relevant undervisning..

Dags för träning. Ja precis som vanligt så tränar jag halvskadad . Inte heller någon skräll för alla som känner mig sen tidigare :D

Är Släggan så mäktig som alla säger.. När ska JanE ta över Amo.. Dessa frågor är dom jag ställt mig under veckan.

Svaret är Ja på den första och sen på den andra har jag inte svaret än..
'
Schiring skulle vara glad om han fick höra hur ofta ordet mäktigt används i Växjö..

Kommentarer
Postat av: G

Jo, jag skulle väll vara det om det inte vore för att det är 6 år sedan som det uttrycket var "inne".

2008-01-17 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0