Helt slut

Har precis slagt ihjäl 12 timmar skrivandes på en laborations rappart. Inte världens roligaste men ska vara inne 13 imorn och ville bara få det gjort ikväll. Ska börja fundera på om man inte ska planera sin tid bättre och inte slappa två veckor för att tok plugga under en dag.

Hann iaf se Charlotte Kalla. grymt mäktigt..

Det är någon norsk triller nu kan vara det sämsta jag sett.. Startade med att en grabb pissade i en pool från ett hopptorn mycket märkligt..

Torsk 1 mot vinslöv. Tungt och surt verklige men nya matcher väntar. Kalmar nästa på söndag.

Att man kan få rysningar av en film det är fan helt sjukt. Rocky filmerna är nog världens bästa idrotts filmer.När han knockar Apollo det är helt sjukt. Jag får likadana rysningar som jag får när jag ser Foppas straff 94 helt otroligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0