Är han så bra

Ni kan fråga alla i min omgivning efter Napoli matchen. Pato och Ronaldo var efter den matchen typ världens två bästa spelare. Men eftergårdagen när Udinse stod för motståndet är jag inte lika säker. 1-0 i 90 de och då är det gila som får kliva fram. Gila som jag egentligen tycker borde blivit såld för länge sen. Men hur som haver är Pato så bra som jag och alla andra tyckte efter första matchen.. NJa jag vet inte men det är för tidigt att säga..

Shiny Toy Guns - Rainy Monday. Bäst just nu helt klart

Ny kurs ny klass på G idag. Ska bli intressant. Och snart även CSN det är ju fan så att man går och längtar halva månaden efter det där..

Bitter torsk igen igår.. No bien..

Magen börjar bli katastrof efter alla köttbullar.. Fy fan inge bra alls.,

Fotbollsträning på söndag hoppas jag på. Lite provträning.. Målsättningen direkt till  femman.. Skulle vara intressant att vara med där och ta steget upp. Så länge man inte behöver träna så mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0