Taxi limo, bakfylla och dyra böcker

En lite veckosammanfattning. Har märkt att många andra skriver det så det kan vara kul. Eller inte men jag har typ tre timmar att slå ihjäl och har inget att göra..

Börjar med helgens lagfest. Tänker inte komma med några smaskiga avslöjanden. Men att se Johan Schneider på dansgolvet på oleo kan nog vara bland det underbaraste som finns.. Rekomenderar även att kolla igenom Wensbys facebook där finns det idel vackra kort från morgonens "lek" aktivitet. Men att kvällen avslutas med en taxi limo från mcdonalds till campus med Karin Nyberg. Fan va mäktigt..

"Nej grabbar de går fan inte.. Jag börjar bli så jävla sugen.. Nu går jag hem"

Vem sa detta?

"Tobbe här har du en grogg, nu jävlar ska vi dödgräva"

Vem sa detta?

Två redan legendariska kommentarer

Men annars har jag haft en väldigt lång bakfylla.. Har inte hämtat mig sen bitterhetshelgen ännu. Fast har blivit två-tre rejäla fylleslag sen dess ändå.. Igår va de iaf insupning som jag redan skrivit om.. Fy fan.. Nästan alla va dyngraka halv nio men som tur va så var spriten slut så vi hann lugna oss lite.. Iaf några av oss..

Men en allmän tanke.. Hur fan kan böcker vara så jävla dyrt.. fan jag ska skriva en bok studelitteratur. Måste ju tjäna grymt mkt pengar med tanke på hur dyr alla jävla litteratur är för oss..

Synd på torsk igår.. men Bojan hade varit bra.. Det gillar jag..

Att sitta bakfull på en lektion utan att ha läst någonting i litteraturen kan vara bland det värsta som finns.. Totalt omöjligt att få något grepp om någonting.. men det kanske är ens eget fel att man super istllet för att plugga.. Eller nää..

Tysken är grym.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0