På disshumör

Känner mig bara på ett otroligt bra humör fr att dissa halva befolkningen. Dock utan argument men idag känns det som att det är en sån dag jag bara vill be människor fara åt helvete utan anledning. Nu kommer halva HF tycka att jag är bitter men det är jag inte jag är på ett grymt bra humör.

Gollen som spelade i Varberg som V6.. Haha liksom kan en sån människa finnas. Tycker synd om hans föräldrar.

Domaren idag vad han ni heter. Bivesten eller vad fan de va. Har glasögon större än Hjalmhagens men va fan. Skulle behöva tredubbet s starka.

Ragnwald Larsson kom jag och tänka på nu. Ja just det.. Vem e människan.

Alla som föreläser på Växjö universitet dock några få undantag. Men seriöst skaffa er lite vettig retorik.

Den som prisätter student litteratur borde allmänt skjutas bara..

Mannen som fått nationalsången att spelas på våra hemmamatcher och DJ:n på våra matcher so spelar fågel roger eller va fan det heter.. Stor skandal och pinsamt

Jag tror för övrigt att hela världen har gått ihop i en stor konspiration mot mig..

Pierre Svedberg är dagens hjälte.. han har koncepetet till framgång.

Jag är som vanligt bitter på moderater och ultrafeminister..

Per Ström är en annan hjälte.. Sök och ladda ner hans bok klart läsvärd.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha, "irriterad på moderater..."

2008-02-29 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0