Märklig tidpunkt

Om 90 minuter så ska jag bege mig till Helsingborg med handbollen. Dock inte Ronneby som hade varit trevligare egentligen men va fan.. A-laget nu igen iaf.. Petning är till ända.. Tills nästa helg iaf.. Eller vem vet..

Inte visste jag att man kunde ha så grymt kul på krogen nykter.. Ska ta diskussionen med Lalle om att det kanske kan anses lämpligt faktiskt.. Så man slipper jäger och böghög och noll minnen..

Jag tror b-laget kommer krossa Ronneby och överprestera totalt idag..

Vilken jävla kul sittning.. återigen nykter bakom baren men hade fruktansvärt kul bara. Helt jävla underbart. Verkade som att alla va riktigt nöjda. Jag var iaf :D På så jävla bra humör nu för tillfället.. Wonderbar..

Noll vinster på tipset nu första veckan. Men jag tror fan jag ligger med i topp med min rad. Har inte orkat rätta men ska sätta mig ikväll och gå igenom det där.. Sen imorn är det dags för plugg igen. Förmodligen kommer även morgondagen bli en städ dag..

Hoppas man är med på mkt fina mingel bilder nu.. Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0