Livet leker

Ibland så är livet bara helt underbart.. Fråga mig inte varför.. Allting bara är som ett stort solsken i min närhet just nu..

Det blev trots allt torsk med a-laget. Men det var första gången jag fick okej med speltid och jag känner mig nöjd. Två mål framåt plus en briljant inspelning som kan ha varit matchen delikatess. Den klassiska stegning och inspel med fel hand.. Funkar alltid.. Även nöjd med snurrfinten jag lyckades med.. Nöjd med det mesta förrutom att vi torskade såklart..

Veckans hjälte: Pierre Svedberg. Kommentaren när han går av  plan.. "Tar jag inte ens det där har jag fan inte på en plan att göra". Pirre våran andra keeper.. Han va faktiskt ovanligt lätt i lördags.

Fast roligast på resan var nog Glatnz affärside och Pirres frågor. Förresten hur långt är det kvar :P haha..

Borde egentligen plugga nu. Men nja.. Är för hungrig tyvärr.. Fast kom precis på att ketchupen va slut. Nu är inte livet lika underbart längre..

Har ni haft några fler möten nu Lotta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0