Jävla kul kväll igår

Insupning med nya styrelsen igår.. Som jag tidigare sagt så blev jag ganska lugn. Som tur är.. För en gångs skull så är man faktiskt pigg på riktigt dagen efter. kan gynna min handbolls träning idag. Men en grymt jävla kul kväl igår igen.. Jag tror jag har kul för ofta just nu..

0-0 mot Turkiet.. Vilka minnen väcker det resultatet och motståndet..

För mig.. Johan Mjällby offensiv mittfältare., Gör målet mot Belgien..

Annars så är väll kvalet nostalgiskt.. Hemma mot England.. A.A och Mjällby avgör. De kanske två största hjältarna avgör i samma match.. Så jävla underbart..

För att må riktigt bra måste man också må dåligt ibland så man lär sig uppskatta de goda stunderna..

Historie redovisning om två timmar sen pizza med Rubin och CJ det är då fan vad uppbokad man är.. Sen träning sen så ska jag sammanställa tipset i tipstävlingen. Som alla naturligtvis är hjärtligt välkomna att deltaga i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0