Grymt skön kväll

Föreningsfesten med diverse aktiviteter var nog en av dom mest lysande dagar på länge.. grymt kul hela dagen och jag tror dom flesta faktiskt verkligen hade kul också.. Lite nöjd är man förstås eftersom man varit med och styrt upp allt..

Fast nu är man här igen.. Måndag kväll.. Kommer förmodligen inte somna förrän två. Är något märkligt. Vet inte om det är psykiskt eller om det beror på för mycket kaffe (endast sex koppar idag). Kan inte förstå varför men det börjar säkert bli psykiskt snart. Sömnproblem varje måndag. Mycket märkligt. Måste hitta någon natt serie att följa nu när inte på spaning sänds längre..

Idrott är kul nu igen.. Ambitionsnivån är sänkt och jag fokuserar enbart på att ha kul. Det är helt underbart. Efter några veckor med kassa resultat och känslan av att vara tvingad att prestera så är man återigen tillbaka där man från början egentligen startade sin karriär. För att det är kul..

Pato är mäktigt. Men alla heder till Rosa Berlusconi. Silvios mor.. Vila i frid.

En sak jag nu äntligen lyckats lista ut är att folk med kamera är onda människor som vi hatar mer än allt annat för tillfället. Plus dom som medvetet bygger pakter och manipulerar folk för att jävlas med mig. Eller så är det som ofta man ser saker som inte finns men tycker ändå det är kul att hämnas på något sätt.. Muahahaha

Sen säger jag som Robert Gustavsson.. Jag är inte bitter.. Längre..

Jay leno är ganska kul.. kanske han som kommer få mig att somna på måndagar hädanefter.

Helgens hjälte: Mäktiga mäktiga Schneider. Han styr världen egentligen bara att ingen har förstått det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0