Funderar

Sitter här och funderar på om jag ska skriva något vettigt. Det blir svårt. Har inte mycket vettiga tankar. Diskuterade en ganska kul grej med Jannike när han frågade vad jag tänkte på för ett tag sen.. Va typ varför myror hade så många ben. Hon hade inga vettiga svar på det inte jag heller förstås men det var en vettig tanke, eller inte..

Min kropp känns för tillfälet som en rivningskåk.

Dagens låttips : Mats Rådberg - Det är inte lätt att va ödmjuk.

Huvudvärken tar livet av mig.. Måste vara för att jag försöker dra ned på kaffet.. Det är fan helt sjukt..

Nu ska de städas.. Förfest här ikväll så jag kommer nog flytta härifrån ett par veckor för att slippa städa.. Smart.. Njaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0