Dubbel torsk, bakfylla och nya smeknamn

Till och börja med ska jag hedra Ronaldo ytterliggare en gång.. Bara att hoppas att Il fenomeno kan kämpa sig tillbaka till gammal stor form. Men för CL guldet räcker ju Inzaghi har vi ju redan lärt oss..

Två torskar med HF. Väldigt bittra faktiskt. Gårdagen va grymt bitter. Fast jag vet inte riktigt. Har fått chansen nu i a-laget och igår blev det fem framåt. Dock så är jag halvt ihjälslagen känns det som efter några riktiga Sasha satsningar. Nu är man nog iaf med och konkurrerar på allvar om a-lags platserna känns det som.

Men idag kan jag nog ha en av dom värsta bakfyllor ever. Lagfest igår.. bra drag. Va hyfsat lugn men efter 45 handboll och svettats ut 8 liter vatten så va inte alls vätska balansen bra alls. Dags att börja tänka på varannan vatten på allvar. Iaf när man festar direkt efter match.

Växjö HF har ett lag med idel bittra människor. Men vem är lagets egen Sverker Olofsson, Janne Josefsson och Robert Aschberg. VI har dom i vårat lag.. Underbart bittra människor.

Veckans hjälte: Mannen som uppfann alvedon om man kan säga så. Eller kvinnan om vi ska vara noga. Vet ju inte riktigt om de är en man eller kvinna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0