De e mkt nu.

Upptagen som aldrig förr. Kan nog inte stämma. Men för tillfället är det mkt att göra faktiskt..Mycket handboll o mycket i skolan känns det som.. Även fast det inte är något jätte tempo är det mycket tung text tt läsa..

Ledbanden i armbågen vill fan inte läka. Ny smäll igår och ont som fan igen. Förmodligen ingen fara tills på torsdag men en grym smärta såhär direkt efteråt. Kanske dags att ta tag i rehab träningen ordentligt..

Fan vad smal och vältränad jag börjar känna mig.

Har kommit in i ett anti alkohol stim just nu.. har faktiskt inte festat sen i lördags. Fan va skönt det är att inte vara bakfull.. KOmmer nog dock ändras framåt helgen när det är en tvådagars planerad med jobbar fest på lördagen som den stora händelsen. Hur fan jag ska klara detta vet jag inte men med lite öl brukar allt funka.

Veckans låt : Lili o Susie - Bara du och jag.. Även denna veckan.

Veckans hjälte : Jocke Wensby.. Drog in 11 spänn på stt lagtips :D wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0