Bäst i världen

Jag hävdar att cm 01-02 kan vara världens mest beroende framkallande dator spel. De nya FM är så jävla invecklade så de här gamla klassiska CM är helt underbara. Har precis lyckats radera kanske det bästa spelet ever med AEK Aten lite bittert men nu ska jag hitta något nytt att föra mot toppen av världsfotbollen. Kanske kan bli AIK. We will see.

Annars. Mycket fest nu igen. har blivit degraderad till b-laget i handbollen och då öppnas ju luckan för ett mer student anpassat liv. Ja det vill säga alldells för mkt osunda drycker. Men vad ska man göra. Kanske tappar  min vältränade kropp men det får man bjuda på. Ingen skulle känna igen mig nu när jag tappat så många kilon..

Dulee Jonsson är väll en mycket märklig figur.

Alex Schulman är fullständigt lysande i 08 fotboll från AIK:s sida. Där har dom verkligen hittat ett guldkorn. Från att ha varit ett hatobjekt till att nu vara en riktig favorit.

Veckans hjälte: Micke Jonsson.. Vet inte varför men jag kommer alltid i bra kontakt med alla matrialare.. Måste vara för att man är koffein beroende och måste ha kaffe innan varje träning.

Något annat kul i veckan. Pato så klart. Två mål mannen är kanske den nya kungen på sansiro. Carletto verkar ju vara helt lyrisk..

Kommer Norling plocka hem ett par argentinare nu när dom säljer ut spelare. Rönning iväg öppnar för en nya argentinare känner jag.. Eller så fick vi ett bud bara helt enkelt..

Snart Ko Thai med Glantz sen iväg med typ junis laget till karlskrona. Fast ölen kommer nog smaka gott efter en seger och imorn är det full fart mot mörkret igen..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag känner en viss BITTERhet över att inte vara nämd här!! :(

2008-02-01 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0