En ny favorit

Sitter så här och dumihuvet surfar som man brukar göra när tjejen är på krogen och jag själv känner noll motivation för det sociala umgänget som erbjuds vart jag än tar mig. Har nu setat (är setat ett ord?) och läst igenom massa idioters annonser på en av mina nya favorit sidor..

Bestofblocket


344 är en personlig favorit. Mest då jag känner för att ogilla och håna saker dagen till ära..

Läs även Kristoffer Appelquist blogg. Hans stundande festival känns redan nu som något utöver de vanliga.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Allt bra? Eftersom du ställde frågan så svarar jag, nej, setat är inte ett ord det är talspråk. Suttit är ordet :)

2008-12-15 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0