Sjuk, förlust och stundande praktik

Vädret är fint som aldrig förr.. Skulle gärna lägga mig i solen ett par timmar nu på min lediga dag. Bara det att feber och allmän tröthet sätter stopp. Sover typ 12 timmar per natt för tillfället vilket kanske inte är sådär jätte lysande.. Men bara jag blir frisk så blir det nog bättre.

VT eller Västra Torsås som vi heter förlorade mot några med tröjor som blåvitt i premiären.. Är relativt nöjd med min egen insats börjar hitta lite bättre nu. Spelade sista 30 som ensam mittback i 3-4-3 verkar vara så att jag blir nedplacerad där igen.. Bittert. Men ja.. Handbollen börjar ändå snart så det kan vara bra med att spela på en plats där jag slipper springa så mycket.

Näste vecka är de dags för VFU eller praktik som det kallas. Två veckor och ska skriva om kursplanen inom historia. Det kan bli intressant. Skönt att lämna skolan är iaf och komma ut på fältet och göra någon nytta..

Svennis avgår.. VIlken storklubb ska han till nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0