Oboy.. Vilket vackert väder

Har nu får tredje gången på mindre än en vecka varit ute på länge promenad.. Kanske är en bra sak ur motions syfte det här med förhållande. Har börjat upptäcka Teleborg lite mer nu.. En riktigt mysig promenad idag men glassavslutning..

Möte och möte idag.. Ska på festkomitte möte med HF och sen blir det utskottsmöte med norrlands.. Fullt upp som vanligt.. Kanske ska ta tag i pluggandet också men vetifan.. För fint väder.. Funderar på att ringa Lalle och sätta sig i en brasse stol och dricka öl.

Jag saknar en ledig helg utan någonting nykter hemma helt ensam utan någon människa i närheten.. Ibland känner man bara att man skulle behöva en sådan..

På måndag börjar storsatsningen inför nästa år.. Handbollen så klart.. Och imorgon ska jag göra mitt första fotbollspass. har ännu inte bestämt mig om jag ska lira.. Men ska nog testa någon träning.. Har inte hört något hemifrån heller så jag förmodar att gratis utlåning är det som gäller om jag ska lira. Kanske ska ringa någon dag och kolla med styrelsen vad som blev sagt..

Dags för mat iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0