Halleluja moment

Jag skulle ju bli någon form av blogg beroende hade jag planerat..Det dog efter två inlägg typ men men.. Ska ta upp den kampen någon gång när jag får tid..

Hur som helst var nog igår min lyckligaste sivans kväll någonsin.. Lili och Susie spelades.. Jag var på dansgolvet 10 minuter på hela kvällen men under den tiden spelades Lili och Susie jag är helt lyrisk och väldigt lyckligt bara..

En grymt kul sittning iaf. Förfesterna är faktiskt något jävligt bra. Tycker att man absolut kan gå på sittningar istället för att förfesta med samma människor varje vecka.. Alltid kul att träffa nytt och de är alltid bra drag (nästan).

Nästa vecka börjar nya fotbollskarriären.. Ska iaf iväg och träna med Västra Torsås om jag har fått namnet rätt.. Hoppas det kan bli nice. Kul att träna fast matcher känns ganska avlägset faktiskt..

Tror jag va den snyggaste lastbilschaffisen någonsin igår iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0