Fy fan så sliten

Gjorde mot första fotbollspass med Västra Torsås igår. Tydligen vill dom att jag ska lira på lördag men det känns inte direkt om kroppen är inställd på det. Är ju sittning på lördag dessutom. Men kul med fotboll igen, lite synd på gruset bara.. Division 6 är ju lite lägre än vad man är van med men det var en upplevelse detta också.. Inte direkt lika strukurerat men förhoppningsvis ska man äntligen få slippa stå mittback.. Som bekant har jag tjatat ex antal år utan att få något gehör hos tränare Hagen men nu ska jag uppåt i banan äntligen..

AIK poäng igår.. Såg bara sista trettio. Inte mycket att säga.. Publiken beter sig som svin. Borde slänga in dom i något turkisk klack eller något så dom kan få gäng spö och det rejält.. Annars va de väll ganska okej.. Tony G ger bort poängen.. Norling stark taktiskt sista kvarten. Enligt mig var det hans drag som gav oss poäng. Daniel Arnefjord håller inte.. Kanske dags att byta ut honom.. Wallid Atta ser ju grymt het ut. Hammarby supportern Stefan Johanesson låg iaf bakom vrakens mål.. Missar en solklar frispark till Bojan på mittplan som sedan leder till frispark och mål.. Grymt snygg frispark ska sägas. Straffen är kanske billig jag vet inte.. Personligen uppfattat jag det inte riktigt som straff direkt men han står väldigt bra utplacerad..

Personligen tycker jag det är värre att skjuta raketer på en kameraman än att kasta papper på en filmande fjolla men alla tål vi olika mycket.. ska bli kul och se vilka som får värst böter..

Salstenta på fredag.. Religions historia. Vilket mörker.. Bo Nylund. Varför har du någonsin skrivet en bok.. är det enbart för att jävlas med mig..

Hosjöopen bloggen uppe nu http://hosjoopen.blogspot.com

In och läs och följ sommarens arrangemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0