Debut imorn

Dags för fotbollskorna att dras på igen. Västra Torsås har genrep imorgon. Och centralt på mitten är min plats om jag får tro tränaren rätt. Äntligen längre upp en mittback.. Dags att bevisa att det är där man ska vara trots att det är motsvarande division 7 hemmavid. Men kan vara kul.. Många yngre som säkert kan dra nytta av att få ut lite äldre rutinerade spelare..

Naturligtvis ska Oprah komma igång.. Spyr på henne..

Sittning imorgon.. Mycket att göra idag.. Sälja biljetter till klocka 1 sen ska jag fixa lite saker till tjejens förfest ikväll och skriva på kontraktet för den nya lägenheten. För att sedan fixa pastasalladen inför imorgon.. Inte jätte kul men känns nödvändigt..

Har precis kommit hem från salstenta i religionsvetenskap kristendomen.. Inte jätte intressant men har förhoppningar på att jag ska klara den iaf.. Vore nice..

Fast frågan som är viktig just nu.. Hur många kilon har Eaz gått ned och har han hittat målsinnet. Kan någon svara på detta.. Med Eaz på målhumör går MIF upp i fyran.. Very nice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0