Anrell dagens man

Måste bara säga att efter att man blivit matad av skriverier om skandaler och bla bla bla angående Bajen-Gnaget så tar faktiskt Lasse Anrell äntligen fram en annan sida. Media som alltid är oskyldig till allt kanske inte är det. Hans krönika i aftonbladet idag är mycket läsvärd..

För att läsa den klicka här

Men nej jag tycker inte det är okej att göra som fansen gör.. Men jag tycker inte heller att det ska vara dessa man skriver spaltmeter om när det faktiskt har spelats en fotbollsmatch.. Det är precis det dom är ute efter att få synas..

0-0 i debuten i Västra Torsås.. Ingen större match.. En ljumske som gör ont efter ett brutalt överfall, dock utan att domaren blåste. Men jag är iaf hyfsat nöjd. 2 av 5 ger jag mig själv. Kan betydligt bättre men första matchen på mycket länge..

Hjälte sittningen blev en stor succé.. länge sen jag hade så kul.. Kommer säkert upp bilder på norrlands hemsida eller i någons facebook trots förbudet mot detta och jag förmodar att Växjö puls säkert  var där också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0