Seger

Det blev en övertygande seger med 30-24 i handbolls comebacken. Lite svårt med det mesta. Blev för många tekniska offensivt men är iaf nöjd med min defensiva insats. Jag menar va fan.. Första matchen på fem år. Måste anses hela klart godkänt. Ett mål borde kanske gjort några fler men som sagt det kommer.. Till nästa match hinner jag dubbla träningstillfällen iaf.

0-0 borta mot Hapoel måste anses som helt okej. Såg första halvlek på¨kass webb tv men de la av i halvtid. Men tyckte att det va en bra insats det jag såg. Monsalvo. Är det en Krille Nordin. Satsningarna va grymma. Sånt gillar jag. Men tänker inte följe Dulee hypen som blivit. Han är bra men inte så bra. Dock att Se Niclas Carlsson glida in och vara grym i försvaret det är inte helt fel..

Undrar vilket liten pojke Söff (Södertäljes fotbolls förbund) satt in den här gången. Hoppas iaf att han har mamma med sig. Så att någon kan rädda honom om någon ny svensk piper. Telge FF ja det va ju halvt slagsmål på läktaren sist mellan deras spelare och våran publik.  Eller så är det väll någon som  kan prata ett eget språk med dom. Så brukar det ju bli när förbundet bestämmer. Att skicka Kitt eller Virkunnen som klarar av det. Det är ju onödigt.

Min största fråga just nu: Var är Manne Walter i laget? Blev lite besviken när jag såg att han inte va uttagen.

Om jag ska lira fotboll här ska jag säga åt alla att jag är en tung striker som aldrig varit på egen planhalva. Med betoning på tung.

Tycker Robert Laul på aftonbladet har Sveriges bästa fotbolls blogg. Mycket läsvärd.


Kommentarer
Postat av: Andreas Hagen

Kul, kan inte tycka annat än att det är roligt att du dragit igång med handbollen! Kul med lite bloggande och ser hur det är där nere. Vi har faktiskt haft en kille från växsjö spelandes med oss ett par matcher, han kom mot Tystberga borta, tror det var Cesar Santin, han är från Kalmar men vet inte riktigt. Lite roligt! Hade bra!

2007-09-23 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0